Daca nu ai descoperit inca dieta minune care sa topeasca kilogramele rapid intr-un timp record, noi iti spunem un secret! Dieta cu sfecla te ajuta sa pierzi pana la 4 kilograme in doar 3 zile! Sa incercam si dieta!

Sfecla rosie este bogata in potasiu, vitamina C, fier, cupru, mangan si acid folic. Este recomandata in special in curele de detoxifiere deoarece ajuta organismul in eliberarea toxinelor. In plus, sfecla contine si multi antioxidanti si bioflavonoide, care au rolul de a-ti intari sistemul imunitar si de a preveni imbatranirea. Sfecla rosie este buna si in tratarea anemiei, depresiei si a oboselii.

Dieta cu sfecla nu este recomandata persoanelor care sufera de afectiuni ale rinichilor, ale ficatului sau diabet. Dieta se tine conform meniului, si numai pentru trei zile, deoarece nutritionistii ne avertizeaza ca un consum excesiv de sfecla poate duce la anumite afectiuni.

Sfecla este folosita in diete deoarece are un continut foarte scazut de calorii, potoleste pofta de dulce si iti reduce pofta de mancare. In timpul dietei nu ai voie sa consumi sare si trebuie sa bei cel putin 2 l de apa pe zi. Sa vedem si meniul!

Ziua 1

Mic dejun: o ceasca de cafea fara cofeina, un pahar cu apa sau un pahar cu ceai neindulcit sau indulcit cu miere +jumatate de grapefruit + o felie de paine integrala prajita cu unt de arahide.

Pranz: una dintre bauturile de dimineata + o felie de paine integrala prajita + 125 de gr de ton.

Cina: una dintre bauturile de dimineata + 250 de gr sfecla + 250 de gr fasole verde + 85 de gr carne + 1 mar mic + 200 de gr inghetata de vanilie.

Ziua 2

Mic dejun: o ceasca de cafea, un pahar de apa sau un pahar de ceai + o felie de paine integrala prajita + un ou + o banana.

Pranz: 250 de gr branza proaspata de vaca + 5 crackersi + un pahar de apa sau unul de ceai.

Cina: 250 gr broccoli + 125 gr sfecla rosie + 150 gr file peste + o banana + 100 de gr inghetata de vanilie + un pahar de apa sau unul de ceai.

Ziua 3

Mic dejun: una dintre bauturile recomandate si in primele 2 zile de dieta + 5 crackersi + 1 felie de branza ceddar + 100 de gr suc proaspat de mere.

Pranz: o felie de paine integrala prajita + un mar mic + un ou fiert tare + un pahar de apa sau de ceai.

Cina: 250 de gr sfecla rosie + 250 de gr fasole verde + 250 de gr ton + un mar mic + 100 de gr inghetata de vanilie.