Cum sa slabesti 3 kilograme in 5 zile? Asport.ro vine cu raspunsul: dieta cu iaurt, o dieta foarte usoara de tinut, cu rezultate vizibile in mai putin de o saptamana. Dieta cu iaurt iti scade colesterolul si previne balonarea, lucru foarte important in orice dieta. Si daca nu stiai, iaurtul are capacitatea de a “taia” din caloriile mancarurilor grase pe care le consumi.

Iaurtul este foarte bogat in multe vitamine si minerale esentiale organismului: calciu, proteine, fosfor, potasiu, zinc, iod, magneziu, vitaminele A si B. Dieta se bazeaza pe consumul iaurtului, impreuna cu alte alimente foarte sarace in calorii, insa care sa-ti ofere energia necesara in fiecare zi. Poti urma aceasta dieta chiar si de doua ori pe luna, pana cand ajungi la greutatea dorita.

Mai mult, iaurtul are si un rol benefic in detoxifierea organismului si usurarea digestiei (asadar scapi de diaree, balonare sau constipatie). In fiecare zi micul dejun trebuie sa fie alcatuit dintr-un pahar de apa minerala la temperatura camerei, cafea sau ceai neindulcit, 200 gr iaurt degresat si o para. Gustarea de dimineata va consta intr-o cana mare de ceai, iar dupa amiaza poti consuma un fruct, la alegere.

Ziua 1

Pranz: o salata mare de roşii cu două linguriţe cu ulei de măsline şi un iaurt grecesc (200 de grame).

Cină: două ouă fierte cu un bol de spanac fiert

Ziua 2

Prânz: 50 de grame de orez integral fiert, o conservă de ton în apă, o roşie, o jumătate de castravete cu o linguriţă cu ulei de măsline şi 100 de grame de iaurt.

Cină: salată de fructe cu două linguri cu sirop de arţar, o lingură cu seminţe de in şi un iaurt degresat (200 de grame).

Ziua 3

Prânz: 50 de grame de orez gătit cu o lingură cu ulei de măsline şi 100 de grame de caşcaval, plus o salată dintr-un castravete, 100 de grame de iaurt şi busuioc.

Cină: 200 de grame de peşte merluciu fiert şi 150 de grame de cartofi copţi, peste care puneţi 100 de grame de iaurt şi condimente.

Ziua 4

Prânz: 50 de grame de paste gătite cu roşii proaspete, busuioc şi 150 de grame de iaurt.

Cina: 150 de grame de macrou la grătar cu salată verde, peste care puneţi două linguri cu ulei şi o felie de pâine integrală.

Ziua 5

Prânz: 60 de grame de spaghete preparate cu o lingură cu unt, plus un bol cu fasole verde preparată cu două linguri cu ulei de măsline.

Cina: 120 de grame de brânzică de vaci, un cartof copt peste care puneţi sos făcut din 150 de grame de iaurt, o linguriţă cu ulei de măsline, oregano, sare şi piper.

Deoarece este o dieta destul de restrictiva, nu ar trebui tinuta mai mult de 5 zile, insa poate fi repetata dupa 2 saptamani, mai ales daca se doreste o pierdere mai mare in greutate.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *