Doar ce ai teminat dieta pe care o tii de trei luni incoace si ai ajuns la greutatea dorita. Felicitari! Insa daca dieta a avut rezultate si acum a venit momentul sa ii pui capat, asta nu inseamna ca poti reveni la alimentatia ta de dinainte si ca nu mai ai nicio restrictie alimentara. Sa vedem ce e bine sa faci dupa terminarea dietei astfel incat sa nu te ingrasi la loc.

Te cantaresti la doua zile. Dimineata, inainte de a lua micul dejun va trebui sa te cantaresti. Daca diferenta de pe cantar e mai mare de 1 kg e cazul sa iti faci griji si sa ai mare grija la ce mananci. Cantarindu-te la fiecare doua zile vei putea observa imediat daca ai pus la loc kilogramele pe tine sau daca noua alimentatie te ajuta sa iti mentii greutatea.

Nu uita de apa. Daca te-ai chinuit sa bei 2 litri de apa in fiecare zi in timpul dietei, adu-ti aminte cat este de importanta hidratarea organismului. Cei doi litri de apa pe zi ar trebui sa devina un obicei de care sa nu te lasi niciodata.

Respecta programul meselor din timpul dietei. Cele trei mese si doua gustari din timpul dietei sunt excelente pentru organism si pentru un metabolism accelerat. Incearca, pe cat posibil, sa respecti in fiecare zi aceleasi ore pentru micul dejun, pranz, cina si gustari. In acest fel nu vei fi tentata sa mananci prea mult iar organismul tau se va obisnui sa arda mai multe calorii.

Nu renunta la miscare. Cu siguranta pe timpul dietei ai facut si cateva exercitii in casa, in parc sau in sala de fitness. Aceste exercitii te-au ajutat enorm in lupta cu kilogramele si in mentinerea sanatatii, asa ca sportul ar trebui sa fie o parte integrata a vietii tale. Chiar si trei sedinte de cardio pe saptamana sunt suficiente pentru a-ti mentine inima sanatoasa. Daca vrei mai multe motive pentru care nu ar trebui sa te lasi de sport, citeste aici.

Respecta principiile dietei. Chiar daca dieta s-a terminat si nu mai vrei sa slabesti, incearca totusi sa mai respecti cateva din principiile sale. De exemplu nu manca prajeli, nu bea sucuri acidulate si nu consuma mult zahar procesat sau alimente de genul fast food.

Ai voie sa si pacatuiesti. O data pe saptamana, ai voie sa manaci orice vrei tu, chiar daca asta inseamna ca nu mai respecti deloc dieta. Vrei o portie de cartofi prajiti, o pizza sau fast food? Este ok sa iti faci din cand in cand poftele, insa numai o data pe saptamana daca vrei sa nu se vada pe burtica, pe solduri sau coapse.

Alimentatie variata. Incearca sa consumi cate putin din tot ce este sanatos pentru organism: lactate naturale, miere naturala in locul zaharului, carne slaba, peste slab, fructe de mare, legume, fructe, nuci si alune. Un meniu cat mai variat ii va oferi organismului tau toate vitaminele si nutrientii necesari.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *